Krosno - rckp-krosno.nazwa.pl

logo.png f63246f66ffa087d6e7311012ab2141b
top news port info kali mstr galp inwe
banner_aleja_tańca_2017-18.jpg 2a79db56be080c0129ba50059d93c18c
Portal
Powiązane galerie:
Studio Ruchu
06.07.2015 Redakcja RCKP
Studio Ruchu
06.07.2015 Redakcja RCKP

Studio ruchu promuje zdrowy styl życia wśród młodzieży i dorosłych. Zajęcia prowadzi Zofia Matyka. 
UWAGA! Studio Ruchu nie prowadzi już zapisów na zajęcia z powodu braku miejsc.


O zespole

 

STUDIO RUCHU
zajęcia odbywają się w poniedziałki, środy i piątki
grupa I - od 14.00 do 15.00
grupa II - od 19.15 do 20.15
grupa III - od 20.15 do 21.15


CALLANETICS – to program 30 ćwiczeń do wykonania w ciągu godziny, których celem jest wyszczuplenie bioder, spłaszczenie brzucha, podniesienie biustu i utwardzenie porozciąganych z powodu nadmiaru tłuszczu części ciała. Callanetics nie tylko redukuje nadmierną otyłość, ale rzeźbi sylwetkę i ujędrnia ciało. Twórczyni tego programu Callan Pinckney gwarantuje, że każda osoba już po 10 godz. tych ćwiczeń będzie wyglądać młodziej. A to dlatego, że godzina callaneticsu daje takie rezultaty jak 7 godz. klasycznych ćwiczeń, albo 24 godz. aerobicu. Słowem program ten dokonuje cudów przez to, że uaktywnia głęboko położone grupy mięśni, a nie tylko te na powierzchni. Dodatkową jego zaletą jest to, że do ćwiczeń nie jest wymagana przestrzeń, bo wykonuje się je w miejscu.

PILATES – to program ćwiczeń wysmuklających sylwetkę. Trening, który wymaga pewnego wysiłku, ale nie prowadzi do przeforsowania organizmu, gimnastyka, która angażuje mięśnie, ale ich nie przeciąża i dzięki, której stosunkowo małym nakładem czasu można szybko osiągnąć widoczne i trwałe efekty. Pilates oddziałuje również na psychikę- to forma aktywności fizycznej pozwalająca zapomnieć o codziennych stresach. Wszystko to powoduje, że trening sprawia przyjemność nawet tym osobom, które nie kochają ruchu i uważają się za asportowe. Dzięki tym ćwiczeniom ciało, umysł oraz dusza odzyskują harmonię.

JOGA –  to ćwiczenia będące najskuteczniejszym sposobem na zdrowe życie i utrzymanie wagi. Joga usprawnia ciało fizycznie za pomocą ćwiczeń o różnym stopniu trudności. Obejmuje pozycje (asuany), sposoby oddychania (pranajama) oraz metody wizualizacyjne, relaksacyjne i medytacyjne. Pozycje jogi rozciągają i napinają wszystkie mięśnie oraz zmniejszają w nich ilość tłuszczu. Ułatwiają koncentrację i utrzymywanie równowagi, osoba ćwicząca ma więcej energii, jest bardziej zdecydowana, pewniejsza siebie, a przy tym rozluźniona i spokojniejsza wewnętrznie. Joga zwiększa wydolność tlenową serca i spalanie tłuszczu w organizmie, poprawia samopoczucie fizyczne i psychiczne.

AEROBIC – to tradycyjne ćwiczenia gimnastyczne połączone z nowoczesnymi formami ruchu i muzyką dyskotekową, będące świetnym treningiem  dla całego ciała. W aerobicu dowolność ćwiczeń jest ogromna. Poprzez ruch osiąga się lepszą sprawność fizyczną, usprawnia się podstawowe cechy motoryczne, uspokaja system nerwowy, utrzymuje się ładną sylwetkę i dobre samopoczucie. Stwierdzić można zatem, że aerobic jest prawdziwą wewnętrzną kosmetyką naszego ciała. Trochę dobrej woli i kilka minut ćwiczeń to tak niewiele, a w zamian za to otrzymuje się wielkie bogactwo w postaci radości życia.

Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się