ࡱ> SUR{Sbjbjzz*V     ! GhaP9@[ܮnn0Gn(G+ :DAAB 01STOPAAKG D-112GATE02WERBELSM 57GATE03WERBEL - pikolakSM 57GATE04TOM 1SM 57/ SENNHEISER E 604GATE05TOM 2SM 57/ SENNHEISER E 604GATE06HHAKG C 21407OH LAKG C 21408OH RAKG C 21409BASXLRCOMPR*10GIT. EL. stereo LSM 5711GIT. EL. mono RSM 5712GIT. EL. monoSM 5713KLAWISZ monoDI-BOX14KLAWISZ 1 stereo LDI-BOX15KLAWISZ 1 stereo RDI-BOX16KLAWISZ 2 stereo LDI-BOX17KLAWISZ 2 stereo RDI-BOX18SAXSM 57COMPR*19TRBKASM 57COMPR*20WOKALSM 58COMPR*21DARABUKASM 5822PAD LDI-BOX23PAD RDI-BOX24FX: REVERB ROOMPOWRT Z PROCESORA FX25FX: REVERB HALLPOWRT Z PROCESORA FX26FX: DELAYPOWRT Z PROCESORA FX27FX: TAP DELAYPOWRT Z PROCESORA FX NagBo[nienie FOH: sale do 300 osb: min. 2 x 2kW rms sale do 600 osb: min. 2 x 4kW rms sale wiksze  powyzej 2x 4kW rms. Nie akceptujemy systemw nagBo[nieniowych firm: LDM Hand Box, Stage Line, Behringer, Peavey, Yamaha oraz tzw. samorbek. Preferujemy systemy nagBo[nieniowe firm: Meyer Sound, EV, Turbosound, L'acoustic, JBL System nagBo[nieniowy powinien by ustawiony i wystrojony do danego pomieszczenia lub pleneru przed rozpoczciem prby dzwiku przez zespB. Mixer FOH: 32 kanaBy wej[ciowe z 4-punktowym EQ na ka|dy kanaB , 6 aux (je|eli monitory sterowane bd z miksera frontowego konieczne jest 8 aux), min 4 podgrupy (na ka|dej z podgrup zainsertowany kompresor) W sum oraz na ka|dym torze monitorowym zainsertowany equalizer tercjowy (koniecznie!!!) StB powinien by przygotowany do pracy i opisany wg ridera w momencie gdy zespB przyje|d|a na prb dzwiku ( W PRZYPADKU KONSOLET CYFROWYCH- PRZYGOTOWANA NOWA , WYZEROWANA SESJA SCENY)!) Procesory FX: TC Elektonic M ONE, M 2000/30 4 jN@LfLLLL0MzMMMMjNPPPPQLQNQPQTQVQ|R~RR4S6SDSRSXSrSSSSSSӷӷӷĵĪӷӚӍӍӍӂӍhhmHsHh5OJQJmHsHhh5OJQJmHsHhh(mHsHUhn0"5OJQJmHsHhh(OJQJmHsHhh(5OJQJmHsHh(5OJQJh(OJQJh(5CJOJQJ2 ")/4ekd$$If\pP!ppppa $If 458IOT$Ifekd$$If\pP!ppppa TUX^v{$Ifekd$$If\pP!ppppa {|$Ifekd$$If\pP!ppppa $Ifekd$$If\pP!ppppa $Ifekd$$If\pP!ppppa $Ifekd$$If\pP!ppppa $Ifekd$$If\pP!ppppa  $Ifekd $$If\pP!ppppa   & ' $Ifekd$$If\pP!ppppa ' ( + 9 ? @ $Ifekd($$If\pP!ppppa @ A D Q X Y $Ifekd$$If\pP!ppppa Y Z ] p w x $Ifekd0$$If\pP!ppppa x y | $Ifekd$$If\pP!ppppa  $Ifekd8$$If\pP!ppppa  $Ifekd$$If\pP!ppppa  $Ifekd@$$If\pP!ppppa    ( $Ifekd$$If\pP!ppppa ( * 0 < H V $IfekdH $$If\pP!ppppa V X ^ p | ~ $Ifekd $$If\pP!ppppa ~ $IfekdP $$If\pP!ppppa  $Ifekd $$If\pP!ppppa    $IfekdX $$If\pP!ppppa   $ D p r $Ifekd $$If\pP!ppppa r t z $Ifekd. $$If\pP!ppppa   $Ifekd $$If\pP!ppppa   LLjNS~ & 0` P@xekd $$If\pP!ppppa 00, Lexicon PCM, Yamaha SPX 990 lub podobnej klasy Procesory dynamiczne oraz equalizery: Klark Teknik, Drawmer, BSS, XTA, DBX Minimum 4 tory odsBuchowe (tor wokalny - 2 monitory sparowane) Optymalnie 6 torw ka|dy min. 400 W rms. Mixer monitorowy: 32 kanaBy, 4 punktowy equalizer (2 przestrajalne [rodki) Na ka|dy tor zainsertowany equalizer tercjowy (koniecznie!!!)\ NIE AKCEPTUJEMY URZDZEC FIRMY BEHRINGER!!! Dodatkowo potrzebne s dwie podstawki pod wzmacniacze gitarowe stojce na [rodku sceny (za wokalist) - zazwyczaj ustawiamy ja na case'ach lub pokrywach od nich (je[li s wystarczajco wysokie- okoBo 60cm). KONTAKT w sprawach technicznych: Manager: 662 815098, Akustyk: 508 385 659, Technik: 603 981 148 W razie potrzeby zespB jest w stanie wypo|yczy kompletne nagBo[nienie klubowe o mocy 4kW na stron - W przypadku wikszych wydarzeD typu plener rwnie| dysponujemy ofert. . kontakt : studiorumoria@op.pl, 603 981148, 508 385659, www.rumoria.pl SShh(OJQJmHsH(/ =!"#$% $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/  / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/  / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/ / / / / 4a $$If!vh#vp:V 5p/  / / / / 4a P$$If!vh#vp:V ,5p/ 4a P$$If!vh#vp:V ,5p/ 4a P$$If!vh#vp:V ,5p/ 4a P$$If!vh#vp:V ,5p/ 4a j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtH@`@ NormalnyCJ_HmH sH tHJA J Domy[lna czcionka akapituTi@T 0 Standardowy :V 44 la ,k , 0 Bez listy PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VFMG.|H" rxx5aKFXKS1,G-TNz b1UB8;^e9nNӨZ=dwqŷ7͠iލ.éIB'º;z~ݡOCQJ ˦96M .*!ޞovngUVo UYC<7^S*C0ױDzRA#8ꍉU47U6K|Ptu̹'Yv@~ !E1 ۰Nh4Of**byp/36Ĵ^NhwQV5nhϿ~Tڲ7ac$bL.Xܢ5w97[ Cֳ6|O(c5c4-h܇EMnUD !~`ϘJ0A?My71e1ۭ.Ѣ-4RUn{uSLɟ)nL \BuB7Ji\Cbw@m/k_֜aΒjFHP؏T,مdf|,Yd̬#r@PU(T7$ow<缂Frz:Y'[`߇@ST滪7_ǬFQ Zyٿ ڎ`rPh1,QWIDANT~AoE)C3`]dm2iVֵ褽Vl VSS *4T{ ' @ Y x ( V ~  r  S  !"#$%8@0(  B S  ?AH),LO_fnq'13=`c4:;EMSU\  0=>G  # n0"`( @4 h@h h hLUnknownG*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx Arial3*Ax Times;. *Cx HelveticaA$BCambria Math qhm$m%G O O !0 " KHP $P2!xx DAAB LooptrotterUserOh+'0\   $ 0<DLTDAAB LooptrotterNormalUser5Microsoft Office Word@vA@f'[@⒓nO ՜.+,0 hp|  HP  DAAB Tytu  !"#$%&'()*+-./012356789:;<=>?@ACDEFGHIKLMNOPQTRoot Entry FnVData ,1Table4WordDocument*VSummaryInformation(BDocumentSummaryInformation8JCompObj{  F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q